We zijn open en leveren gewoon, zelfs in deze ongewone tijd. We nemen veiligheid zeer serieus. Lees meer over hoe we met de coronavirussituatie omgaan in onze FAQ's.

FAQ's over het coronavirus: een bericht aan onze community

Het worden een paar lastige weken voor iedereen en we weten dat je je wellicht zorgen maakt. Maar we willen niet dat je Photobox-bestelling een van die zorgen wordt. Daarom hebben we deze FAQ's, oftewel veelgestelde vragen, samengesteld. Zo kunnen we je vertellen hoe wij omgaan met de situatie met het coronavirus, of deze invloed heeft op je bestelling en wat we zullen doen om alles normaal te laten verlopen. We blijven deze pagina bijwerken als de situatie verandert, maar voor nu zijn we er gewoon voor je.

Zijn jullie nog open, nemen jullie nog bestellingen aan en leveren jullie nog?

Ja, we zijn gewoon open. We willen er altijd zeker van zijn dat we de juiste keuzes maken voor zowel onze klanten als onze medewerkers. En daarom werken onze mensen op dit moment ofwel vanuit huis of in een van onze fabrieken waar ze zich houden aan de richtlijnen voor sociale afstand en de extra hygiënemaatregelen opvolgen. We zijn er, we drukken je foto's af en we helpen je, waar we kunnen, je favoriete herinneringen te herbeleven.

Helaas zullen sommige leveringen langer duren dan we zouden willen vanwege restricties aan de grenzen. Maar mochten we onverhoopt ernstige problemen hebben bij het maken van je bestellingen of het leveren ervan, zullen we je dat op de website en via een e-mail laten weten. Als we problemen ondervinden, moet je weten dat we er achter de schermen alles aan zullen doen deze zo snel mogelijk op te lossen.

Iedereen hier bij Photobox weet hoe belangrijk je bestelling voor je is, en hij is voor ons ook belangrijk! We zijn dan ook trots op ons hele team, dat er alles aan doet om je niet teleur te stellen.

Worden de producten veilig gemaakt en geleverd? Zonder risico's?

We nemen deze situatie echt heel serieus en hebben de toch al hoge hygiënestandaarden in onze fabrieken verder aangescherpt. We voeren extra reiniging uit in gebieden waar bevoorrading onze fabrieken binnenkomt, waar je pakketjes door koeriers worden afgehaald en alle andere gebieden waar we veel contact hebben met producten. We werken ook aan het verminderen of volledig voorkomen van kruisbesmetting door chauffeurs en leveranciers.

Maar we geloven dat het risico op onbedoelde besmetting door een van onze producten erg klein is. De nieuwste wetenschappelijke richtlijn geeft aan dat het coronavirus tot slechts 24 uur op karton kan overleven en niet meer dan 72 uur op harde oppervlakken zoals plastic en roestvrij staal.

Worden de levertijden op dit moment beïnvloed?

Over het algemeen kunnen we volgens de normale levertijden leveren. Helaas kan het zijn dat sommige producten je later bereiken dan we zouden willen. Dit komt door vertragingen bij de post. Zodra je klaar bent om je bestelling te plaatsen, kun je ook de geschatte leverdatum zien.

Als we ernstige problemen hiermee krijgen, zullen we onze website bijwerken en je via e-mail op de hoogte stellen als je al een bestelling in ons systeem hebt staan.

Kan mijn bestelling op een veilige plek worden achtergelaten, zelfs als ik er voor moet tekenen?

We begrijpen dat je het contact met andere mensen wilt beperken. Onze koeriers hebben bevestigd dat ze, waar dat mogelijk is, je pakketje op een door jou gekozen, veilige plek kunnen achterlaten.

Als je een handtekening moet zetten voor een pakketje, zal de chauffeur de richtlijnen voor sociale afstand in acht nemen zodat jullie allebei veilig blijven. Dat kan betekenen dat het pakketje op de stoep wordt gezet tot je het pakt. Daarna wordt er voor jou ondertekend. Dan hoef je de pad niet aan te raken en dat is alleen maar veiliger.

Waar is mijn fotoboek? Het is er nog niet en het duurt langer dan ik had gedacht.

Het spijt ons dat je erop moet wachten, maar je fotoboek zou onderweg moeten zijn. We hebben een paar problemen gehad met de manier waarop we onze boeken produceren, maar gelukkig hebben we die opgelost en doen we er alles aan om je fotoboek bij je te krijgen.

Word lid van onze gemeenschap

  • Facebook Photobox
  • Instagram Photobox

Veilige betaling

  • mastercard
  • american express
  • paypal
  • visa

Onze merken

  • Photobox
  • Hofmann
  • Poster XXL

© Photobox 2019, maatschappelijke zetel in Z.A.C des Perriers, 37-39 rue De Beauce, 78500 Sartrouville, Frankrijk. Opgelet: dit is onze maatschappelijke zetel en kan dus niet worden gebruikt voor retourzendingen of vragen aan de klantenservice. Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid geüpdatet met ingang vanaf 25 mei 2018. v3.1